28. september 2010

Betydningsfulde veganere

Jeg sad egentligt bare og kedede mig lidt og tænkte så, at det da kunne være spændende at kigge på kendte veganere. Der er selvfølgelig mange-mange-mange flere end dem, jeg har skrevet på, men jeg valgte at holde mig til, de jeg syntes var interessante. I parantesen efter har jeg skrevet en lille kommentar om hvor de bl.a. er kendte fra.

Skuespillere:
Gillian Anderson (Scully i X-files)
Ellen DeGeneres (The Ellen DeGeneres Show)
Zooey Deschanel (Allison i Yes Man)
Emily Deschanel (Kate Houghton i Boogeyman)
Daryl Hannah (Elle Driver i Kill Bill)
Woody Harrelson (Charlie Frost i 2012)
Tobey Maguire (Spiderman)
Carrie-Anne Moss (Trinity i Matrix)
Joaquin Phoenix (Johnny Cash i Walk the Line)
Natalie Portman (Padmé Amidala i Star Wars)
Alicia Silverstone (Cher Horowitz i Clueless)

Musikere:
Jared Leto (forsanger og guitarist i 30 seconds to Mars)
Bryan Adams
André Lauren Benjamin (André3000)
Geezer Butler (bassist i Black Sabbath)
Hunter Burgan (bassist i AFI)
Tim Commerford (bassist i Rage Against the Machine)
John Feldmann (forsanger og guitarist i Goldfinger)
Davey Havok (forsanger i AFI)
Anthony Kiedis (forsanger i Red Hot Chili Peppers)
Forrest Kline (forsanger og guitarisk i Hellogoodbye)
Avril Lavigne
Moby
Prince
Alanis Morissette
Justin Sane (forsanger og guitarist i Anti-Flag)
Clayton Gavin (stic.man fra Dead Prez)
Bill Ward (trommeslager i Black Sabbath)
Alfred Matthew ("Weird Al" Yankovic)
Thom Yorke (forsanger i Radiohead)

Sportsfolk:
Mike Tyson (boxer)
- der er så mange flere, men jeg kender dem ikke, og derfor skriver jeg dem ikke på. Måske kommer de på en anden dag.


Jeg mangler stadig mange, men denne liste er skam heller ikke fuldendt. Du må meget gerne sende nogle folk til mig - så skriver jeg dem på, hvis jeg kender dem.

Ingen kommentarer: